Tijdens de stuurgroepvergadering met betrekking tot de webassistent werd door één van de aanwezigen verzucht dat ontwikkelingen wel erg lang duren. We zijn net goed en wel aan het chatten en chat lijkt al weer helemaal vorige eeuw te zijn. Daarom op twitter de vraag gesteld of er al een antwoorddienst was op twitter. Tot mijn verbazing kwamen een dag later de eerste berichten over aladinmogelijkheden via twitter langs. zbdigitaal was al gestart met denken hierover en laat het dan niet bij denken, maar zet het gewoon op (Respect!). Het resultaat op twitter:

Het zal allemaal wel niet perfect werken, maar met een korte ontwikkeltijd is met behulp van algemeen beschikbaar gereedschap een dienstverlening opgezet die zomaar zou kunnen aanslaan (of niet natuurlijk, maar dan is er ook niets verloren).
Iedereen die zich de vraag stelt "wat moet ik doen nu ik klaar ben met de cursus 23 dingen" kan hier dus ook alvast een antwoord krijgn van minder dan 140 karakters: DIT DUS.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten